Avtor: Žiga Miščevič Kategorije: Delavnica, Dogodek Komentarji: 0

Veš, da z leti tvoje telesne sposobnosti upadajo? In veš, da v poznejši starosti slabša telesna pripravljenost predstavlja rizični faktor za razvoj različnih obolenj? Kardiovaskularne bolezni, diabetes, možganska kap, osteoporoza, osteoartritis, različne oblike rakavih obolenj in Alzheimerjeva bolezen so vse bolezni, ki so v poznejših letih pogoste. Kaj, če bi ti povedali, da za preprečevanje ali upočasnjevanje vseh teh bolezni obstaja eno preprosto zdravilo, za povrhu pa ti to zdravilo drastično izboljša kvaliteto vsakdana? Sliši se neverjetno, kajne? Pa ni. Odgovor za vse zgoraj omenjene težave je dobra telesna pripravljenost, ki jo dosežeš z ustrezno in celovito telesno vadbo.

Vabimo te na delavnico, kjer bomo govorili o zdravju in telesni pripravljenosti v poznejših letih ter o najpogostejših težavah, ki se pojavljajo in seveda tudi o ustreznih rešitvah.

Mogoče tudi veš, da za ustrezno telesno pripravljenost ni dovolj le hoja? Veliko starejšh si za svojo obliko rekreacije izbere hojo. S tem ni nič narobe, vendar pa hoja ne bi smela biti edina oblika vadbe pri starejših. Res je, da hoja izboljša tvojo kardiorespiratorno funkcijo, vendar pa to ni edini dejavnik tvoje telesne pripravljenosti. Ena izmed večjih nevarnosti, je tudi povečana možnost padcev in s tem povezano večje število zlomov. Kardiorespiratorna funckija pri tem ne bo veliko pomagala, bosta pa ključnega pomena pri preprečevanju padcev tvoja mišična moč in ravnotežje. Si želiš brez bolečin obleči svečano obleko z zadrgo na hrbtu? Ali pa brez težav seči do varnostnega pasu v avtomobilu? Potem potrebuješ tudi primeren trening, ki bo ohranjal ali celo izboljšal tvojo gibljivost.

Kaj lahko storiš? K telesni vadbi je potrebno pristopiti sistematično. Izguba ravnotežja, pomanjkanje mišične moči, slabša aerobna kondicija ter poslabšanje gibljivosti vsi vplivajo na kvaliteto tvojega vsakdana, zato si tudi vsi zaslužijo trening, s katerim se bodo izboljšali. Na žalost se kljub številnim raziskavam, še vedno za zdravje starejših najpogosteje priporoča le neko obliko aerobne telesne dejavnosti. To pa po našem mnenju seveda ni dovolj. S to delavnico ti želimo pomagati do kvalitetnejšega in bolj produktivnega zadnjega obdobja življenja, ki ga lahko dosežeš s celostno telesno vadbo.

Pridruži se nam na 4-urni delavnici, na kateri se bomo najpogostejših težav lotili tako v teoriji kot praksi. Na delavnici bodo podane naslednje vsebine:

  • kaj je sarkopenija (izguba mišične mase in funckije) in kako se ji zoperstaviti
  • kako lahko z ustrezno vadbo upočasnimo simptome osteoporoze
  • kaj vse vpliva na vzdrževanje ravnotežja in kako ga lahko z ustrezno vadbo izboljšamo
  • zakaj sta za vitalno življenje pomembna fleksibilnost in gibljivost
  • zakaj so padci pri starejših pogostejši in na kakšen način lahko zmanjšamo verjetnost njihovega pojavljanja
  • enostavno testiranje trenutnega stanja (testiranje ravnotežja, mišične moči, kardioresipiratorne funkcije)

PRIJAVA IN DODATNE INFORMACIJE

  • Termini 4-urne delavnice: petek, 27.3.2020 ob 17.30 (PBS KRANJ) ter  sobota, 28.3.2020 ob 9.30 (PBS PODRUŽNICA LJUBLJANA – MURGLE)
  • Za rezervacijo svojega mesta izpolni spodnjo prijavnico in izberi lokacijo predavanja

Zdravje in vitalnost v poznejših letih

Čas: 240 min
Vaditelj: Žiga Miščevič, master body inštruktor pripravnik
Kraj: PBS Center Kranj

Zdravje in vitalnost v poznejših letih

Čas: 240 min
Vaditelj: Žiga Miščevič, master body inštruktor pripravnik
Kraj: CDP Mijaks, Murgle

  • Rezervacijo lahko urediš tudi direktno na recepciji PBS športnega centra Kranj ali recepciji wellness centra CDP Mijaks Murgle
  • Rezervacija je 100% potrjena ob plačilu, ki znaša 53,00 EUR
  • Članom PBS centra športne odličnosti ter wellness centra CDP Mijaks Murgle priznamo 10% popust
  • Število mest je zaradi kvalitete izvedbe omejeno

Deli svoje mnenje:

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja