06Feb
Avtor: Barbara Tavčar Datum: 06.02.2018 Kategorije: Članek Komentarji: 0

Meniš, da preveč sedenja in premalo gibanja ( ali napačnega) ter posledično slaba telesna drža, vplivajo zgolj na videz človeka? No, motiš se.  Današnji način življenja je med drugim vzrok za slabšo cirkulacijo, oslabljene mišice medeničnega obroča in tudi – tako je, slabši libido. In to pri obeh spolih.

Vadba je učinkovito zdravilo.

V svoji praksi se vsakodnevno srečujem z vadečimi, ki navajajo, da imajo težave s popuščanjem mišic medeničnega dna, prolapsom, težavami s prostato in podobno. Vse več je tudi takih, ki odkrito potožijo, da so njihove zgoraj omenjene težave pustile davek tudi pri spolnih užitkih.

Vadba je najboljše zdravilo. Tvoje telo je bilo evolutivno ustvarjeno za gibanje. V vsakem trenutku v organizmu poteka niz funkcij, ki vzpodbujajo telesno samoregulacijo. Povedano enostavneje – telo si želi biti v ravnovesju. Tvoja naloga je le ta, da mu pri tem včasih malce pomagaš. Za oslabljen libido ne gre nujno kriviti zgolj mišično neravnovesje, lahko so težave čustvenega izvora, življenjskega obdobja, v katerem se nahajaš, davne travme in podobno. Tudi v takih primerih obstajajo “gibalni” mehanizmi, ki tvoje stanje lahko izboljšajo.

Ne glede na razlog težave, lahko stanje popraviš že s tem, da v problematičnem predelu (predel medenice) izboljšaš pretok limfe, krvi in s tem tudi dotok kisika. Telesno cirkulacijo lahko povečaš s  ciljnimi vajami za aktivacijo pomembnih mišic medenice, hrbta in trebuha, ki ti jih bom predstavila v nadaljevanju. Posledično bodo tudi posteljni užitki za oba mnogo boljši, saj se boste moški lahko pohvalili z daljšo erekcijo in intenzivnejšim orgazmom, ženske pa z manjšimi bolečinami in krči v predelu medenice.

Odpravi pravi vzrok svojih težav (in to ni glavobol:))

Zaradi zmanjšane funkcije notranjih organov v medenični in trebušni votlini, ki so prav tako posledica današnjega načina življenja, in težav, kot so na primer inkontinenca, spremenjena lega notranjih organov, hormonalne spremembe, utrujenost ipd., se ženske lahko spopadamo z zmanjšano željo po spolnosti. Dragi moški, podarite svoji partnerici nekaj prostega časa, ki ga bomo lahko namenile kvalitetni fizični aktivnosti in tako odpravile pravi vzrok svojih težav (in to še zdaleč ni glavobol).

Prava kombinacija

Med ljubljenjem so najbolj obremenjene mišice medenice, kolkov, zadnjice, notranjega dela stegen, spodnjega predela tebuha in hrbta, zato jih je treba redno krepiti. Preponskemu delu, mišicam zadnje strani stegna, kolkom in hrbtu pa nameni tudi ustrezne vaje za gibljivost.

Da s partnerjem lahko uživaš v raznolikih položajih (in dovolj dolgo), ti priporočam par treningov tedensko, ki jih nameniš gibljivosti in moči zgoraj omenjenih mišičnih skupin.

vaja Zapornik

Med krčenjem mišic zadnje strani noge je pomembno, da občutiš rotacijo kolkov. Rame pustiš pri miru. Z vajo raztegneš spodnja in stranska trebušna narastišča. Z izdihom eno nogo potisni proti nasprotni ritnici, kot kaže slika, in pusti roke ob telesu. Z vdihom počasi trup spuščaš proti tlom, zamenjaš nogi in narediš 6 do 8 izmeničnih ponovitev.

vaja Mali most

Ležiš na hrbtu in se z dlanmi poskušaš dotakniti svojih pet (lahko se tudi povlečeš za hlačnice). Dvigni pete od tal, rame in glavo obdrži na površini. Z vdihom dvigni še kolke in stisni skupaj lopatici. Z izdihom počasi, z vsakim vretencem posebej, spuščaj hrbet in zadnjico nazaj na površino. Ponoviš 6 do 8-krat ter pri vsakem spuščanju poskusi aktivirati še mišice medeničnega dna.

       vaja Kavelj

V položaju, ki ga vidiš na prvi sliki, močno pritiskaj stopalo ob stopalo, kot da jih želiš odkleniti. Popek povleci proti hrbtenici, kot da ga želiš čim bolj dvigniti od površine. Vse to naredi na vdih ter istočasno z rokami simuliraj povlek nazaj. Z izdihom noge iztegni čim bolj široko nad površino. Mišice zunanjega dela nog, hrbta ter zadnjične mišice se v tem položaju močno začutijo. Ne pozabi tekom izdiha tudi aktivirati mišic medeničnega dna.

Poleg fizične aktivacije pomisli tudi na pravilno dihanje. Le pravilnim dihanjem (v predel trebuha, ne v prsni koš) bo vaja še bolj učinkovita. Seveda poskrbi tudi za splošno kondicijo. Ti je težko že vzpenjanje po stopnicah? Potem se tudi v postelji ne poslužuj zahtevnejših položajev :).

Imaš kakšno vprašanje ali pa želiš podeliti kakšno svojo izkušnjo? Piši mi. Z veseljem bom prebrala in odgovorila na vsak tvoj komentar in mnenje. Predvsem pa – dovoli si in uživaj vsak dan, ne samo na bližajoči praznik zaljubljencev :).

 

Deli svoje mnenje:

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja