Avtor: Žiga Miščevič Kategorije: Delavnica, Dogodek Komentarji: 0

V današnji poplavi informacij o telesni vadbi lahko povsod preberemo ogromno generičnih nasvetov za pravilno izvajanje vadbe, prav tako pa tudi veliko informacij o tem, kaj vse v svojem gibanju ne smemo početi.

Vsi taki nasveti so seveda dobronamerni in velikokrat potrebni, z željo po večji varnosti v gibanju in manj poškodbami. Vendar pa lahko včasih povzročijo ravno nasproten učinek. Namesto, da bi ti vnesli zaupanje v svoje telo in te vzpodbudili k telesni dejavnosti, se zgodi, da kdo lahko podvomi v svoje zmožnosti in znanje o izvajanju določene telesne dejavnosti ter se zaradi tega raje ne odloči za gibanje. Za vsakim takim nasvetom je razlog, ki je za določene ljudi primeren, za druge pa ne. Nasvet “Ne dviguj bremena s pogrbljenim hrbtom” je za nekoga z zdrsom medvretenčne ploščice  v hrbtenici primeren, za nekoga z zdravo hrbtenico pa ne nujno.

Vabimo te, da se nam pridružiš na delavnici, kjer bomo raziskovali meje tvojega gibanja ter govorili o pomembnosti raznolikega, svobodnega gibanja, ki bo izboljšalo ne le tvoj mišični sistem ampak tudi lastnosti različnih vezivnih tkiv (ligamenti, mišične ovojnice…).

Varnost v gibanju je seveda pomembna. Zato je pomembno, da vsak pozna osnove pravilnega izvajanja osnovnih gibanj, kot so počepi, predkloni, izpadni koraki, potiski, pritegi in sukanja telesa. Če se z neko vadbo ukvarjaš z namenom boljšega počutja in izboljšanih telesnih sposobnosti, potem različne bolečine in poškodbe, ki ti omejijo gibanje, dosežejo ravno nasprotno. Vendar včasih za poškodbe ni krivo “napačno” izvajanje gibanj, ampak to, da takega”napačnega” načina gibanja nismo trenirali.

Zato je pomembna tudi svoboda v gibanju, ki ti da moč in zaupanje v lastno telo. Prav tako je pomembno tudi raziskovanje gibanja izven domačega in poznanega. Naše telo ima sposobnost gibanja v najrazličnejši smereh ter na najrazličnejše načine. Zakaj torej ne bi med vadbo telesa premikali v najrazličnejših smereh in načinih? Vadba bo izboljšala telo le na načine, ki se med vadbo trenirajo. Če želimo funkcionalno telo v vsem svojem obsegu in vseh gibanjih, potem je raznolikost gibanja nujno potrebna.  Seveda, znotraj trenutnih zmožnosti tvojega telesa. Te pa z vadbo ves čas postopno izboljšujemo. Telo se poškoduje, ko pride do obremenitve, ki je večja od tistega, kar telo lahko prenese. Če obremenitve povečujemo postopno, se bo telo postopno prilagajalo na te povečane obremenitve, kar bo sčasoma privedlo do večje odpornosti pred poškodbami.

Pridruži se nam na 4-urni delavnici, na kateri se bomo problematike lotili tako v teoriji kot praksi. Na delavnici bodo podane naslednje vsebine:

  • učenje primarnih gibanj človeškega telesa
  • 3D gibanje hrbtenice in zakaj je pomembno, da hrbtenico gibamo v vseh smereh
  • zakaj je pomembno gibanje v skozi njihove celotne amplitude gibanja
  • zakaj je raznolikost dražljajev (različnih gibanj) v vadbi pomembna
  • kaj vse vpliva na zdrav mišično-skeletni sistem (ne le kosti, sklepi in mišice, ampak tudi vezivna tkiva)

PRIJAVA IN DODATNE INFORMACIJE

  • Termini 4-urne delavnice: petek, 24.4.2020 ob 17.30 (PBS KRANJ) ter  sobota, 25.4.2020 ob 9.30 (PBS PODRUŽNICA LJUBLJANA – MURGLE)
  • Za rezervacijo svojega mesta izpolni spodnjo prijavnico in izberi lokacijo predavanja

Svoboda raznolikega gibanja

Čas: 240 min
Vaditelj: Žiga Miščevič, master body inštruktor pripravnik
Kraj: PBS Center Kranj

Svoboda raznolikega gibanja

Čas: 240 min
Vaditelj: Žiga Miščevič, master body inštruktor pripravnik
Kraj: CDP Mijaks Murgle

  • Rezervacijo lahko urediš tudi direktno na recepciji PBS športnega centra Kranj ali recepciji wellness centra CDP Mijaks Murgle
  • Rezervacija je 100% potrjena ob plačilu, ki znaša 53,00 EUR
  • Članom PBS centra športne odličnosti ter wellness centra CDP Mijaks Murgle priznamo 10% popust
  • Število mest je zaradi kvalitete izvedbe omejeno

Deli svoje mnenje:

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja