Avtor: Barbara Tavčar Kategorije: Uncategorized Komentarji: 0

Kaj ko bi vsak večer pred spanjem, tako kot ugasnemo stikalo za luč, s posebnim gumbom izničili vse posledice stresa, ki so se nakopičile čez dan? Tako bi organizmu omogočili, da ponoči napolni svoje baterije, zjutraj pa bi se zbudili popolnoma prerojeni, naspani, sveži, produktivni, brez nekih čustvenih in energijskih nihanj. Vse naše celice, žleze, celoten živčni sistem bi se tako vsako noč popolnoma regenerirali in bi bili vsak dan znova in znova pripravljeni na izzive, ki bi jim bili zlahka kos.

Med motnje spanja spadajo različna stanja, ki so povzročena zaradi različnih zdravstvenih tegob, povečane količine stresa in podobno. Na žalost prizadenejo ogromno ljudi. Raziskave kažejo, da kar ena tretjina odraslih v ZDA spijo manj kot 7 ur dnevno, ter več kot 70% študentov manj kot 8 ur dnevno. Tudi v Sloveniji stanje ni nič kaj boljše. Po ocenah strokovnjakov s področja medicine spanja (somnologov) naj bi imelo težave s spanjem oziroma motnje spanja od 10 do 30 odstotkov otrok in mladostnikov, na žalost pa te motnje spanja ostajajo pogosto neprepoznane.

Pri našem delu se vsakodnevno srečujemo z ljudmi, ki imajo težave s spanjem. Večina jih smatra in na žalost zavzema stališče, da je to povsem normalno stanje. Situacija se je v zadnjem letu drastično poslabšala. Ker se zavedamo pomembnosti dobrega spanca, organiziramo 3-urni webinar SPANJE in njegov vpliv na ZDRAVJE, ki bo v petek 9.4.2021 ob 17.00 uri. Pridružite se nam in se informirajte o tem, kako prepznati motnje spanca ter po kakšnih rešitvah lahko posežete v smeri izboljšanja stanja.

SPANJE in njegov vpliv na ZDRAVJE

Čas: 180 min
Vaditelj: Tavčar Barbara
Kraj: PBS Center Kranj on line

Spanje je biološka nuja, ki pripomore k počasnejšemu staranju
Kako pomembno je spanje se zavemo šele takrat, ko začutimo posledice njegovega pomanjkanja. Spanje namreč potrebujemo za preživetje, je eden izmed pomembnih temeljev za dobro kakovost življenja, dobro koncentracijo in sposobnost učenja ter pomnenja ter tudi za pričakovano delovno učinkovitost.
Ko spimo, se obnavljajo vse naše celice, tudi naš kratkoročni spomin se spreminja v dolgoročnega, v spanju se izločajo tudi zelo pomembni hormoni. Zakaj pravimo, da se z dobrim spancem počasneje staramo? Le med spanjem se izločajo nevrodegenerativne substance, ki možgane ščitijo pred degenerativnimi boleznimi. Zato ni presenetljivo, da pomanjkanje spanca vodi do povečanega tveganja za debelost in metabolnega neravnovesja, ki nas vodi v sladkorno bolezen, srčno-žilna ter rakava obolenja. 
Spalni cikel ima pet faz (faza dremavosti, obdobje rahlega spanca, globjega oziroma valovitega spanca ter REM faza) in traja približno 100 minut, tekom noči pa odspimo približno 3 do 5 spalnih ciklov. Možgani, ki so sestavljeni iz billijonov nevronov, pa ves čas medsebojno komunicirajo z različnimi valovanji. Ta komunikacija izgleda tako, kot če bi mi ves čas preklapljali med različnimi radijskimi postajami. Tako bi izbirali med postajo z bučno in agresivno glasbo, mirno in sproščeno, na trenutke bi preklopili na postajo z glasbo za učenje, meditacijo,…..
Ta preklapljanja med postajami se dogajajo tudi ponoči, ko možgani spijo v različnih frekvencah, glede na faze spanja. Frekvence vplivajo na stanje naše zavesti, zato se bomo na našem webinarju dotaknili tudi teme frekvenc in njihovega vpliva na možgansko valovanje.

SPANJE in njegov vpliv na ZDRAVJE

Čas: 180 min
Vaditelj: Tavčar Barbara
Kraj: PBS Center Kranj on line

KOMU JE WEBINAR NAMENJEN

Webinar je namenjen široki populaciji, vsekakor pa ga priporočamo tistim, ki:

  • težko zaspite, za to potrebujete zunanjo vzpodbudo (npr. TV, svetlobo,….) ali pa se tekom noči večkrat zbudite
  • spite dobro, a se vseeno zjutraj zbudite nenaspani in utrujeni
  • ponoči “drgnete” z zobmi
  • smrčite, spite z odprtimi usti ali pa preintenzivno stiskate jezik na nebo in obe čeljustnici skupaj
  • ste razdražljivi, kronično utrujeni, s pogostim občutkom nenaspanosti, ste izgubili libido, hlepite po slani ali sladki hrani ter imate slabo odpornost na emocioalni in fizični stres,
  • dolgo okrevate po prehladih, slabši spomin, izgubljate navdušenje nad življenjem
  • z delom pričnete zgodaj zjutraj in zvečer s težka zaključite
  • bi želeli svoje telo razumeti še bolj poglobljeno
  • si želite praktičnih rešitev in nasvetov, ki bodo ne le izboljšali vaš spanec, temveč pripomogli k bolj zdravemu vsakdanu.

PODROBNOSTI O WEBINARJU TER PRIJAVA

3-urni webinar, ki bo potekal v petek, 9.4.2021 od 17.00 do 20.00 ure, bosta vodila Barbara Tavčar, master body inštruktorica (PBS center) ter Boštjan Holobar, kineziolog ter HRV strokovnjak (Juliet Rose)

Na webinarju bomo še posebno obravnavali naslednje teme:

  • spanje nekoč in danes
  • ozadje in vzroki za najpogostejše simptome, ki kažejo na motnje spanca (ti simptomi so: težave zaspati, prebujanje, utrujenost, močna potreba po dnevnih počitkih, neobičajni dihalni vzorci, potreba po “miganju” v postelji, razdražljivost, slabša koncentracija v šoli ali na poslu, nihanje teže,…)
  • katere so najpogostejše motnje spanja
  • vpliv in vloga hormonov na spanje
  • vpliv in vloga frekvenc na spanje
  • različni protokoli za izboljšanje spalnih navad
  • nervus vagus in njegova vloga pri izboljšanju spalnih navad

Prijava:

  • za prijavo izpolni spodnjo prijavnico, po plačilu računa bomo uredili dostop do webinarja
  • s plačilom webinarja poleg dostopa do seminarja prejmete še izročke
  • cena webinarja znaša 38,00 EUR (za vključene v 12-tedenski program Transformacija misli, telesa in duha, je webinar vključen v ceno programa)
  • vsak udeleženec prejme tudi pisne izročke in mesečni dostop v zaprto facebook skupino PBSova zakladnica zdravega življenja, kjer vam bo na voljo tudi posnetek webinarja (ter tudi vsi ostali odlični webinarji)

SPANJE in njegov vpliv na ZDRAVJE

Čas: 180 min
Vaditelj: Tavčar Barbara
Kraj: PBS Center Kranj on line

Za vse dodatne informacije smo ti na voljo na info@bodytehnika.si ali na 040 784 131.

Deli svoje mnenje:

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja