Avtor: Žiga Miščevič Kategorije: Delavnica, Novica, Program Komentarji: 0

Pridruži se vadbeni skupini, kjer bomo s specifičnim treningom izboljšali tvoje sposobnosti in tvoje telo pripravili na novo tekaško sezono. Pričnemo že v januarju! Pssstttt…primerno tudi za smučarje!

Silvestrovanje je za nami, sedaj smo že dobro zakorakali v novo leto. V tem času si mnogi postavimo cilje, ki jih želimo v prihodnjem letu doseči. Marsikdo je na ta seznam dodal tudi želje povezane s tekom. Si tudi ti med njimi? Si želiš izboljšati rezultat? Mogoče si želiš odteči svojih prvih 10 kilometrov? Ali pa si želiš, da se letos pri teku ne poškoduješ?

Največja napaka, ki jo tekač lahko stori je, da jeseni, po koncu tekaške sezone, odloži tekaške copate in pozabi na tek do pomladi. Najbrž veš, da se resni tekači tudi izven sezone na dvoranskih treningih pripravljajo na začetek nove sezone. S tem pravilno pripravijo svoje telo na napore in preprečijo morebitne poškodbe. Glede na to, da je tek ena najbolj priljubljenih rekreativnih dejavnosti je na žalost tudi na samem vrhu glede športnih poškodb. Eden boljših načinov preprečevanja poškodb in izboljšanja tekaških sposobnosti je dvoranski trening usmerjen v ustrezno moč, stabilnost in gibljivost telesa. Zato je priporočljivo, da tekači poleg tekaških treningov izvajajo tudi neke vrste dvoranski trening. Na žalost pa mnogi tekači tega ne upoštevajo. Si ti med njimi? Ne oklevaj in se pridruži skupini.

Glede na raziskave je ogromno različnih faktorjev, ki vplivajo na nastanek tekaških poškodb: od pomanjkanja moči in stabilnosti spodnjih okončin, pomanjkanja stabilnosti trupa, do pomanjkanja gibljivosti, nesimetričnega obremenjevanja leve in desne noge itd. Z vadbenim programom bomo delovali na vse naštete aspekte preventive pred poškodbami. Program je podoben kot v prejšnjih letih, le še nekoliko izboljšan, saj tudi nas praksa nauči veliko. Z namenom ugotavljanja učinkovitosti programa smo jeseni podoben program testirali na skupini tekačev začetnikov in dobili presenetljivo dobre rezultate. V povprečju so udeleženci za približno 100% izboljšali moč spodnjih okončin, za 50% so izboljšali vzdržljivost trupa in moč mišic kolkov, za 45% pa se je zmanjšala nesimetrija v obremenjevanju nog. Da ne omenim napredka v teku na 3 kilometre, kjer so udeleženci v povprečju svoj čas izboljšali za 1 minuto in 49 sekund. In to brez enega samega tekaškega treninga. Vsekakor ni realno pričakovati, da boste vsi udeleženci uspeli tako močno napredovati, sem pa prepričan, da lahko ta program prav vsakemu tekaču pomaga pri pripravi na novo sezono, da bo spomladi začetek uspešen in brez bolečin.

Program je primeren tudi za vse, ki se želite kvalitetno pripraviti na smučarsko sezono. Vem, da je smučarska sezona že v polnem teku, če pa načrtuješ smučarski oddih konec februarja ali v marcu, pa je do takrat še dovolj časa, da tudi s tem programom lahko dobro napreduješ. Kljub temu, da je trening prilagojen potrebam tekačev, je eden izmed glavnih poudarkov programa povečanje moči spodnjih okončin, kar pa je tudi za smučanje izjemno pomembno. Če načrtuješ smučarski dopust enkrat proti koncu zime, je potem ta program dobra izbira tudi zate, saj bo do takrat dovolj časa, da se naredi konkreten rezultat.

Programu smo omejili število prijav, rezerviraj si svoje mesto.

Tekaško - smučarski dvoranski program

Čas: 3 mesece 1x do 2x tedensko
Vaditelj: Žiga Miščevič, body inštruktor z ekipo
Kraj: PBS Center Kranj

Vsebina programa:

  • uvodna delavnica in testiranje (testiranje je sestavljeno iz testiranja specifičnih parametrov gibljivosti, moči, stabilnosti in vzdržljivosti za domači korektivni program)
  • treningi v zelo majhni skupini 1x ali 2x tedensko
  • kratek korektivni program vadbe za domači trening
  • program traja tri mesece

Program se začne z uvodno delavnico, ki bo v soboto 19.1.2019 ob 10:00  uri ter nadaljuje s treningi takoj v tednu kasneje. Termina treningov sta sreda ob 18:00 in petek ob 15:30 (vsak termin bo aktiven, če se prijavi vsaj 5 vadečih).

Kaj lahko pričakuješ od programa?

  • 3-mesečni trening (12 zaporednih tednov po 1 ali 2 skupinska treninga tedensko)
  • uvodno delavnico o specifičnem treningu moči in gibljivosti prilagojenem tekačem
  • testiranje moči, vzdržljivosti, stabilnosti in gibljivosti posebej prilagojeno tekačem
  • korektivni program vaj za domačo vadbo
  • konstantno podporo

Cena celotnega programa za 1x obisk tedensko je 152,00 EUR, cena za 2 obiska tedensko pa 206,00EUR.

Komu je namenjena delavnica?

Delavnica je prava odločitev zate, če želiš:
– izvedeti na kakšen način naj tekač pristopi k treningu moči in gibljivosti
– s testiranjem moči, vzdržljivosti, stabilnosti in gibljivosti dobiti vpogled v svoje trenutne sposobnosti in morebitna mišična neravnovesja
– dobiti program korektivnih vaj oblikovan specifično tvojim potrebam glede na rezultate testiranja

Program JE zate če:

– si tekač/ica
– se želiš optimalno pripraviti na novo tekaško sezono
– želiš odpraviti bolečine in stare tekaške poškodbe
– želiš izboljšati svoje tekaške dosežke
– želiš dobiti uvid v svoje trenutne sposobnosti

– se želiš kvalitetno pripraviti na smučarsko sezono

Program NI zate če:

– si zadovoljen/a s svojimi trenutnimi dosežki
– ne želiš izboljšati svojih telesnih sposobnosti
– nisi pripravljen/a vložiti truda v dva treninga na teden za odlično telesno pripravo

Vabljen in pohiti s prijavo, saj je število mest v skupini omejeno.

Tekaško - smučarski dvoranski program

Čas: 3 mesece 1x do 2x tedensko
Vaditelj: Žiga Miščevič, body inštruktor z ekipo
Kraj: PBS Center Kranj

 

Deli svoje mnenje:

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja