Avtor: Barbara Tavčar Kategorije: Delavnica, Dogodek, Novica Komentarji: 0

Raziskave kažejo, da vsaka odrasla oseba v povprečju preboli tri respiratorne infekcije letno. Že nekaj let pri svojem delu opažam “trend”, da se težave s prehladi, slabim počutjem, raznovrstnimi virozami pojavljajo sorazmerno hitro po zaključku poletja – vsako leto bolj zgodaj. Mogoče lahko to povezujemo s pretiranim sedečim načinom življenja na eni strani, preveliko “hitrostjo” vsakdanjika na drugi ter nenazadnje s premajhno (ali napačno) pozornostjo, namenjeno svojemu telesu in njegovemu dobremu počutju.

Prav zato smo se odločili, da letošnjo sezono brezplačnih delavnic odpremo s temo, s katero ti želimo pomagati, da drugo polovico leta preživiš brez inekcij in prehladov ter tako pogumno zakorakaš v novo leto. Na tokratni 60 minutni delavnici “Krepitev imunskega sistema” bomo v teoriji in praksi odgovorili na vprašanje, kaj vse vpliva na tvoj imunski sistem ter kako ga na najbolj naraven in učinkovit način podpreti in okrepiti.

Aktivni ljudje imajo boljšo odpornost od neaktivnih – kakšna pa je druga plat medalje!

Aerobni trening (hitra hoja ali 30-40 minutno kolesarjenje) se pogosto smatra, kot najboljši način vadbe za preprečevanje bolezni. Tovrstna oblika aktivnosti izboljšuje kakovost življenja milijonom ljudi, kar potrjujejo tudi raziskave. A obstaja tudi druga plat medalje. Z vadbo vzpodbudiš proizvodnjo makrofagov – levkocitnih celic, ki regulirajo vnetja, prepoznavajo in uničujejo tuja telesa ter onesposabljajo bakterije.

Zahvaljujoč dobri cirkulaciji makrofagi potujejo hitreje in telo v boju proti viruosom in bakterijam postaja močnejše. Cirkulacijo lahko vzpodbudiš z različnimi aktivnostmi, vendar se moraš zavedati, da ena oblika vadbe tebi lahko predstavlja zdravilo, drugi pa nevarnost. Aerobni trening predstavlja tvojemu organizmu neko obliko stresa, zato je pomembno dobro poznati svoje telo in tako lažje izbrati tisto fizično aktivnost, ki ti odgovarja.

Človeško telo je suženj svojih navad

Primer: neka oseba, ki hitro živi svoje življenje, ima nešteto poslovnih in družinskih obveznosti iz posla hiti domov, kjer že čakajo otroci, ki jih je potrebno odpeljati na različne popoldanske aktivnosti, po vsem tem, pa jo čaka še nekaj družinskih obveznosti. Dan se prevesi v pozno popoldne oziroma večer, ko lahko uro časa nameni sebi in svoji “rekreacijo”. Kakšna aktivnost privlači takšno osebo? V večini primerov osebo, ki živi opisan tempo vsakdana, privlači ura aerobike, teka, naporne fizične aktivnosti in bolj poredko ura meditacije, joge in podobno. Kaj misliš ti? Je to dobro za njeno zdravje? Kako vaditi brez stresa?

Težava sodobnega človeka je, da počitku ne nameni dovolj časa v primerjavi s časom, ko je aktiven in s tem zanemari ravnovesje, ki je nujno potrebno za kakovostno življenje.

Glavna naloga limfnega sistema je izločanje, čiščenje odpadnih snovi iz celic. Limfni sistem prav tako regulira imunološkega in omogoča optimalen energijski pretok v celicah. Na žalost je limfa pri sodobnem človeku najbolj zastrupljena tekočina v telesu, zato je pomembno vplivati na njeno pretočnost in “čistočo”. Mnogi strokovnjaki se strinjajo, da prav v črevesju, ki je naš glavni generator limfe, leži več kot 80% vseh imunoloških celic. Zato se je potrebno pri  iskanju odgovora na vprašanje, kako izboljšati imunski sistem zavedati, da slednji vključuje “pametno” fizično aktivnost ter korigiranje življenjskih in prehranskih navad.

Vabimo te, da se nam pridružiš na brezplačni delavnici, kjer bomo v teoriji in praksi postregli z rešitvami, ki bodo tvoj imunski sistem podprle celostno. Naj letošnji vstop v jesen zaznamuje zdravje!

Prijaviš se lahko direktno na recepciji našega studia, preko mobilne številke 040 390 141 ali pa izpolniš spodnjo prijavnico.

Brezplačni clubbing Kako izboljšati imunski sistem

Čas: 60 min
Vaditelj: Barbara Tavčar, master body inštruktorica
Kraj: PBS Center Kranj

Deli svoje mnenje:

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja