Avtor: Barbara Tavčar Kategorije: Dogodek, Novica Komentarji: 0

Za ribiče v Polineziji je bilo stoječe veslanje zgolj praktična rešitev za plovbo, strastna deskarja na valovih Dave Kalama in Laird Hamilton pa sta na svojih surfih zaveslala iz preprostega razloga – dolgačasa in tako odkrila nov, zanimiv šport. Danes je supanje eden najhitreje rastočih vodnih športov na svetu, ki se ga lahko loti prav vsak. Tako je – SUP vsako leto dobiva nove razsežnosti. Postaviš se na desko, v roke vzameš veslo, drsiš po vodni gladini, zraven pa opazuješ naravo, uživaš, meditiraš …

Slovenija v samem vrhu

Tudi v Sloveniji ni nič drugače. Še več. Lahko smo ponosni, da imamo po zaslugi 21-letne Škofjeločanke Mance Notar zlato kolajno iz svetovnega prvenstva v supanju. Tudi ona je s svojimi dosežki pripomogla pri prepoznavnosti omenjenega športa.

Kaj pa ti kot rekreativni športnik lahko narediš, da bo tvoje supanje še bogatejše, da bo imelo še večji učinek na tvoje celotno telo? Pridružiš se našim BODY SUP treningom. Jaz sem se s SUPom prvič srečala pred približno sedmimi leti. Stati “na vodi” je bila zame popolnoma nova izkušnja. Potepi po jezerih in rečnih rokavih so zabavni in hkrati meditativni, ker je to aktivnost, ki je združljiva tudi z drugimi aktivnostmi, “jahanje” morskih valov pa prinaša popolnoma nov izziv.

Leto kasneje sem tako prvič filozofijo body tehnike, kot vadbe, ki te skozi kretnjo uči prepoznavati vzroke neravnovesij in bolečin ter jih prav tako skozi kretnjo odpravljati in na telo vplivati celostno, prilagodila za uporabo SUP deske. Telo se mora namreč na pogoje “stoje na vodi” prilagoditi, saj je vpliv tako imenovane propriocepcije veliko večji, kot stati na trdnih tleh.

In kaj pravzaprav je BODY SUP

Je intenzivni funkcionalni treing, ki znatno pripomore k razvoju moči ter stabilizaciji vseh večjih sklepnih površin, a na drugi strani ne zanemarja razvoja gibljivosti in posledično mobilnosti v tistih sklepnih segmentih, kjer je to potrebno. SUP tako postane pripomoček, na katerem uporabljaš vse položaje, primerne za tvoj vsakdan in ga tako pripraviš na lažje opravljanje vsakodnevnih aktivnosti. Izboljšaš tudi njegovo kondicijsko pripravljenost.

Skupinski trening je zate primeren v kolikor nimaš večjih težav z bolečinami mišično-sklepnega sistema. V nasprotnem primeri ti priporočam, da je vsaj prvi stik z BODY SUP treningom individualne narave. Seveda pa tako za skupinski kot individualni pristop velja, da znaš plavati.

Vabim te, da se nam na BODY SUP treningih pridružiš vsak torek ob 18.30 uri, od 22.5.2018 dalje. Obvezna je predprijava, saj je število mest vsakič omejeno. Treningi se izvajajo v Čolnarni Trboje. Prijava je možna preko spodnjega obrazca ali pa nas kontaktiraj na naslov info@bodytehnika.si

 

BODY SUP

Čas: TOREK ob 18:30 uri
Vaditelj: Barbara Tavčar
Kraj: Čolnarna Trboje
Pričetek: pričetek 22.5.2018

Deli svoje mnenje:

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja